Rezervační systém je webová aplikace, která umožní Vašim klientům objednat se na vybranou pobočku, službu a čas. Po dokončené rezervaci klient obdrží svůj PIN, kterým se následně na kiosku identifikuje a to mu umožní přednostní odbavení.
Při tvorbě aplikace byl kladen důraz na její jednoduchost a rychlost provedení všech kroků nezbytných k objednání. Aplikace je plně responzivní a v rámci nasazení je zahrnuta úprava barevného schématu a výměna log do Vámi určených barev. V případě zájmu je ovšem také možnost zpracovat individuální design na klíč.
Webové stránky nasazujeme vždy na Vaší doménovou adresu a e-maily je možné odesílat buďto přes Váš e-mailový server, nebo přes náš opět s adresou z Vaší domény. Klient tak nemá šanci poznat, že se jedná o řešení, které Vám poskytuje někdo jiný.
Důkladně zabezpečená webová aplikace statistik Vám přinese přístup k veškerým statistickým datům ze všech Vašich poboček na jednom místě. Vyberte si přehledy, jaké Vás zajímají, nastavte podrobné filtry a v okamžiku získáte potřebná data.
Veškerá data můžete získat napříč vybranými pobočkami, což Vám umožní mezi nimi porovnávat jednotlivé hodnoty například počet odbavených klientů, čekací doby a mnoho dalšího.
Data jsou prezentována tabulkovými výpisy a grafy, vždy máte možnost výsledek exportovat do csv nebo pdf a nastavené filtry si můžete ukládat do šablon pro další použití. Dále máte možnost také využít automatický reportovací nástroj, který Vám zasílá připravená data rovnou do e-mailu.
Tato aplikace Vám přináší zajímavý marketingový nástroj pro práci s klienty. Využijte vyvolávací systém k nabídnutí dalších Vašich produktů a služeb zákazníkům. Umožníme Vám totiž online upravovat všechny části systému, se kterými klient přijde do styku, záleží tak jen na Vás k čemu všemu to využijete.
Vytvářejte playlisty, nastavte si časování od kdy a do kdy mají hrát a odešlete na vybrané nebo i hromadně na všechny pobočky. Získáte také názorné přehledy na jaké pobočce jaký playlist právě hraje.
Na kiosku můžete editovat dotykové obrazovky, měnit si grafiku, upravovat tlačítka, přidávat reklamní playlisty. Také si můžete upravit popisky na pořadovém lístku a sdělovat tak klientům i aktuální informace.
Mobilní aplikace pro telefony s operačním systémem Android a iOS umožňuje bez přihlášení si zarezervovat vybraný termín a nahlédnout do přehledů vytíženosti respektive čekacích dob na jednotlivých službách. Pro přihlášené uživatele jsou pak navíc připraveny funkce virtuálního pořadového lístku a přehled rezervací klienta.
Funkce virtuálního pořadového lístku umožňuje klientovi, pokud je v dosahu pobočky, vytisknout si virtuální pořadový lístek přímo na telefonu, nemusí tak vůbec přistupovat ke kiosku, navíc je klient i upozorněn na vyvolání.
Mobilní aplikace v kombinaci s Centrální aplikací také poskytuje další komunikační kanál mezi Vámi a klientem, umožňuje totiž zadávat aktuality a klientům například i poslat cílené zprávy formou notifikací.
Aplikace pro vedoucí pracovníky umožňující online dohled nad provozem vyvolávacího systému, poskytuje informace o stavu jednotlivých přepážek, jako odbavovaných služeb, časů čekání, vyvolaných klientů, dále také umožňuje sledovat stav jednotlivých služeb (front).
Kromě samotného sledování umožňuje aplikace některé hodnoty za provozu systému také nastavovat a je tak možné například při nestandardní zátěži zasáhnout a optimalizovat běh. Je možné například měnit odbavované služby na přepážkách, nastavovat ruční i časové blokace služeb a mnoho dalšího.
Dále Vám aplikace umožňuje pracovat s objednanými klienty z rezervačního systému, získáte tak přehled kdo je objednán, budete mít možnost přidat nebo zrušit rezervaci, odeslat informaci klientovi a další.